sobota, 21 lutego 2015

Test matowej pomadki Oriflame!



Dzień dobry wieczór. ;)

Mam za sobą dzienny (a właściwie kilkugodzinny ;) ) test nowości Oriflame, czyli:

Matowej pomadki The ONE Colour Unlimited


Matowa Pomadka The ONE Colour Unlimited - zamknięte opakowanie


Co mamy obiecane?

"Super trwała pomadka, która zapewnia pełne krycie ust i matowe , jedwabiste wykończenie. Utrzymuje się do 12 godzin* (wg testu 85 Konsumentek)"

Opis pochodzi z Katalogu Oriflame.

Co otrzymujemy? :)
  • Praktyczne opakowanie na wcisk z "klikiem".
  • Absolutnie matowe wykończenie.
  • Bardzo intensywny kolor - pigmentacja jest bardzo dobra. :)
  • Dobra trwałość - niestety z małym minusem, o którym za chwilę.
Zaopatrzyłam się w kolor Berry Brush, który prezentuje się następująco:


Matowa Pomadka The ONE Colour Unlimited - Berry Brush, swatch na ręce


Generalnie jestem zadowolona. :) Matowe pomadki The ONE Colour Unlimited na pewno będą dla Pań, które lubią dość odważne usta - kolory są intensywne i wyraziste. Na przykład moje usta saute (z lewej) i z Berry Brush wyglądają tak:

usta saute i z Matową Pomadką The ONE Colour Unlimited Berry Brush Oriflame


Pomadkę miałam "na sobie" około 6 godzin. Przetrwała, ale z dość uciążliwym minusem. Zjadła się (albo "zjadłam ją" ;) ) od środka. Ponieważ kolor mocno odróżniał się od mojego naturalnego - nie wygląda to dobrze. Chyba, że macie na to jakiś sposób? Chętnie bym go poznała. :D

Poza tym Matowa pomadka The ONE Colour Unlimited jest przyjemna. Nie wysusza, nie licząc środka - jest trwała i po prostu ładnie wygląda. Ewentualnie nie wszystkim spodoba się aplikacja, ponieważ nie jest gładka i szybka. Trzeba się trochę napracować, żeby nanieść tyle koloru ile chcemy, dokładnie w tych miejscach, w których chcemy. :)

Podsumowując: Matowa pomadka The ONE Colour Unlimited jest w porządku. Nie skradła mi serca tak jak pomadki The ONE 5-w-1, ale dzięki matowi na pewno znajdzie swoje Fanki. :)

Miłego weekendu! :)

6 komentarzy:

  1. Uważam ze powinnaś robic filmiki ;) wszystko było by jeszcze bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie posiadam odpowiedniego sprzętu do robienia filmów, ale kiedy w przyszłości? Kto wie. :)

      Usuń
  2. http://mydreamsourinspiration.blogspot.com/2014/09/pomadka-one-colour-unlimited-lipstick.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda :) choć ja wolę pomadki nude.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień wolę "zrobić sobie oko", ale ładna pomadka od czasu do czasu nie zaszkodzi. ;) No i Nowości trzeba sprawdzać! ;)

      Usuń
  4. A to na pewno! Żebym nie musiała w ciemno kupować ;)

    OdpowiedzUsuń