piątek, 21 sierpnia 2015

Eleo - będzie hit! :)

Dzień dobry. :)

Myślałam, że kolejny post będzie w niedzielę, ale nie mogłam się powstrzymać. :D I po prostu muszę podzielić się z Wami moimi wrażeniami o:

Szamponie i odżywce do włosów z serii Eleo


szampon i odżywka do włosów Eleo z Oriflame

Jak może zauważyliście po zawartości bloga (albo właśnie braku tejże ;) ) - produkty do włosów nigdy nie robiły na mnie na tyle wrażenia, żeby Wam o nich wspominać. I dziś się to zmieniło. 


Wyobraźcie sobie sytuację, gdy myjecie (bądź pierzecie ;) ) włosy, a one od razu w Waszych rękach robią się bardziej sprężyste, bardziej "mięsiste" i w ogóle wydaje się, że jest ich więcej. :) Pierwszy raz w życiu przeżyłam coś takiego - właśnie teraz, z Eleo.

I Ten Zapach... (stali czytelnicy już powinni wiedzieć, że zwracam uwagę na aromaty ;) ). Z jednej strony jest tak przyjemnie... Ciepły. :) A z drugiej strony - nie wiem czy Wy też tak macie - mam wrażenie, że profesjonalne produkty w salonach fryzjerskich pachną inaczej. I szampon oraz odżywka miały w sobie ten specyficzny odcień.

Odżywka jest do spłukiwania na mokre włosy, więc możemy się nią zająć od razu po "głównym" myciu.

Oriflame podaje, że te wszystkie zaskakujące cudowności są spowodowane olejkiem arganowym, olejkiem różanym, ekstraktem z łopianu oraz witaminą F.

A wiecie co Wam powiem na koniec? Włosy wyschły, łatwo się rozczesały i są takie... Pozytywnie Inne. Miękkie i mięsiste. ;)

15 komentarzy:

  1. Dobra, kupię, przekonałaś mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja teraz żałuję, że ich nie zamówiłam w tym katalogu:( po takiej recenzji aż chce się je mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anju, Asiu - z tego, co widziałam na grupie/forum to od wielu osób zbierają taaaaakie recenzje, więc naprawdę Coś musi być na rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na grupie nie bardzo ufam recenzjom, same pochwalne peany na cześć wszystkiego, trochę sekciarsko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ale jak coś nie działa tak jak powinno, to od razu jest rumor, więc chyba nie jest aż tak źle. ;)

      Usuń
    2. No jest ale niektórzy uważają to za brak lojalności... Masakra :P

      Usuń
    3. W takim razie miło mi, że moim recenzjom ufasz. :)

      Usuń
  5. Potwierdzam:) naprawdę seria bardzo dobra. A najlepsze są olejki ELEO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do konkursu, gdzie taki olejek jest do wygrania. :)

      http://marysin-swiat-ori.blogspot.com/2015/08/konkurs-z-eleo.html

      Usuń
  6. Też kupiłam w tym katalogu cały zestaw eleo: szampon, odżywka, maska i olejek - zawsze używałam szamponów z serii HairX, ale w końcu stwierdziłam, że przetestuję eleo. Potwierdzam! Jest cudowny! Jeszcze tak pięknych włosów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria jest cudowna!!!A co najważniejsze jeśli chodzi o moje włosy-to przestały wypadać!!!Zakochałam się w tym szamponie...w tym zapachu..wszystkim szczerze go polecam!!:-))))

    OdpowiedzUsuń