środa, 4 lutego 2015

Wyniki Konkursu Urodzinowego :)

Dzień dobry, dzień dobry! :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie sugestie prezentowe. :)

A teraz, z wielką przyjemnością chcę ogłosić, że Zwyciężczynią mojego konkursu jest............

(werrrrrble.........................)


Czytelniczka Anja! :)


kwiaty, gratulacje, oriflame, marysin świat ori


Dlaczego, spytacie? Uzasadnię w dwóch punktach:

  • po pierwsze - Anja stworzyła wiersz! (ja sama nie mam łatwości w tej umiejętności ;), więc tym bardziej doceniam zawsze twórczość rymowaną i z humorem :) )
  • po drugie - utwierdza mnie też w powyższym wyborze fakt, że Anja jest moją Pierwszą Aktywną Czytelniczką, za co też jej bardzo dziękuję! (i mam nadzieję, że nadal tak pozostanie :) )
Jeśli ktoś jeszcze miałby jakieś wątpliwości a propos jakości jej twórczości - pozwolę sobie ów wiersz tu przytoczyć:

Droga Marysiu


chcę polecić Ci olejek
lecz nie taki, jakich wiele.
To olejek z Swedish SPA
który każdy, kto go zna
wielbi i kupuje ciągle,
postępując bardzo mądrze.
Intensywnie dba o ciało,
i ma zapach jakich mało,
jest do włosów odżywiania,
końców ich zabezpieczania,
nawet zrobisz nim masaże,
zmyjesz wszystkie makijaże.
Musisz kupić go - i basta!
Podpisano: entuzjasta
tego oto cud-olejku
do kupienia w "Oriflejku" ;)


Swoją drogą, olejek oraz w ogóle zestaw Swedish SPA był jedną z popularniejszych odpowiedzi, więc faktycznie zajmę się nim w niedalekiej przyszłości. :)

Anju, proszę Cię o dane do wysyłki na maila. :)

I wszystkim życzę miłej reszty dnia!


4 komentarze:

  1. Wow, dziękuję! Prześlę dane przez Fb, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka doszła :) jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
    2. Cieszę się i mam nadzieję, że zawartość będzie źródłem samych przyjemności. ;)

      Usuń