środa, 18 lutego 2015

Czary-Mary(si ;) ), czyli jak zrobić 24 lakiery The ONE Long Wear z 12 :D


Dzień dobry. :D

Dzisiaj kontynuacja kolorowego postu o lakierach do paznokci The ONE Long Wear. I jak zapowiadałam będą czary... Jeśli ktoś dobrze policzył na zdjęciach - posiadam 12 buteleczek z kolorową zawartością. Ale, jeśli ktoś jest spostrzegawczy to zauważy, że na zdjęciu pełnej kolekcji widać jeszcze 2 tajemnicze specyfiki... Poniżej ich zbliżenie w duecie. ;)


buteleczki Emalii 2-w-1 The ONE oraz Matowego lakieru nawierzchniowego The ONE z Oriflame


Z lewej, mój wspomagacz już od dłuższego czasu (widać, że wydajny przy okazji ;) ):

Emalia 2-w-1 The One


Bardzo przyjemna rzecz. Zdrowo, ładnie nabłyszcza paznokcie i jeśli ktoś lubi ich naturalny wygląd - w zupełności wystarczy do zapewnienia im ochrony oraz prezencji. Jeśli ktoś lubi kombinować z lakierami (jak ja powolutku! :D) - jest bardzo dobrą bazą, przygotowaniem paznokcia oraz warstwą ochronną z wierzchu.

Ale dopiero drugie cudeńko jest związane z czarowaniem. Uwaga... Pora na

Matte Top Coat, czyli matowy lakier nawierzchniowy The ONE


Ale zabawa! :D Stosujecie go, czekacie chwilkę i nie dość, że macie ochronną warstwę wierzchnią, to jeszcze nasze malunki stają się... M A T O W E . Naprawdę matowe. :D Przyznaję - nie jest to produkt potrzebny do życia, ale najzwyczajniej w świecie sprawił mi frajdę. :D

A tutaj macie dowody na mojej łapce. :)

Manicure przy użyciu lakierów do paznokci marki Oriflame: Mulberry Mauve, Lilac Silk i matowego lakieru nawierzchniowego

(wygląd z 5 dnia obecności - potwierdzenie trwałości :) )

I tak stało się - mam 24 odcienie lakierów do paznokci The One Long Wear (a w drodze już kolejne 2, czyli 4 ;) ).

Czy to już obsesja? Nieeeeee. :D

Miłej środy!


3 komentarze:

  1. I nie traci matu po jakimś czasie? Miałam kiedyś taki z Essence ale szybko tracił mat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mija tydzień i nie stracił. :) Tylko powstał jeden odprysk i mam wymówkę, żeby sobie kolory wymienić. ;)

      Usuń
  2. Też mam ten matowy. Jest wspaniały i opinie o nim można zobaczyć na moim blogu.
    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń