niedziela, 28 grudnia 2014

Sesja zdjęciowa Pomadek 5-w-1 z The ONE :)



Jak w tytule - popracowałam dzisiaj trochę aparatem (z jednym bardzo pomocnym elfem ;) ) i teraz podzielę się z Wami wynikami. Miłego oglądania!

Na początek mój kwartet pomadek The ONE 5-w-1 :



Pomadki The One 5w1 marki Oriflame.


Wprawne oko zauważy, że najbardziej lubię drugą z lewej, czyli Posh Plum. ;)

Teraz przed Wami 2 zestawienia pomadek z tym jak się prezentują na skórze:

Pomadki The One 5w1 marki Oriflame.


Pomadki The One 5w1 marki Oriflame.


Tutaj dowód na istnienie "elfa". ;)

Pomadki The One 5w1 marki Oriflame.

I jeszcze prezentacja z podziałem na kolory codzienne, czyli Coral Charisma Beige Collection:

Pomadki The One 5w1 marki Oriflame - Coral Charisma, Beige Collection.

Oraz kolory do zadań specjalnych - London Red i Posh Plum:

Pomadki The One 5w1 marki Oriflame - London Red, Posh Plum.


I na do widzenia jeszcze raz mój osobisty kwartet The ONE 5-w-1:


Pomadki The One 5w1 marki Oriflame.

Opis "sesyjnych" pomadek Oriflame znajdziecie w tym poście.


2 komentarze:

  1. Mam Beige Collection i uwielbiam :) Na moich ustach ma fajny kolor,taki ni beż,ni koral,idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam - pasuje do różnych typów urody. :)
      Choć najbardziej moje serce (i usta ;) ) skradła Posh Plum. :)

      Usuń