poniedziałek, 15 lutego 2016

Błyszczyk powiększający usta The ONE

Dzień dobry. :)

Dzisiejszego "delikwenta" testowałam, testowałam i uczucia nadal mam mieszane. Sprawdzianowi poddałam

Błyszczyk powiększający usta The ONE


błyszczyk powiększający usta The One Oriflame, opakowanie

Generalnie błyszczyk jest fajny. :) Ma dwie warstwy (jak w balsamach ochronnych The ONE) - jedna wpływa na mikrokrążenie, druga - nawilża.

błyszczyk powiększający usta The One Oriflame

Daje neutralny, delikatny połysk. Dzięki technologii plumping powinien rozgrzewać i poprawiać mikrokrążenie, dzięki czemu mamy otrzymać efekt powiększenia ust. I tu się zaczynają mieszane uczucia. ;)

Może z moją neurologią jest coś inaczej, ale ja czułam nie rozgrzanie a jakby "mrożenie". :) No i sam efekt powiększenia był... No niewielki. Przy wnikliwej obserwacji - ok, trochę wydały się pełniejsze. Po wnikliwej obserwacji. ;) Choć może to być również spowodowane faktem, że moje naturalne usta są dość pełne, więc brak efektu "wow". :)

Dajcie znać, czy u Was jest inaczej i jesteście bardziej zadowolone. :)

P.S. Przy tym błyszczyku trzeba uważać na pocałunki - nie tylko ze względu na pozbycie się błyszczyka, ale bardziej przeniesienie poczucia "mrożenia" na drugą osobę. ;D

9 komentarzy:

  1. Czekam właśnie na paczkę z tym błyszczykiem - jestem bardzo ciekawa efektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa czy u wszystkich działa jak u mnie. :)

      Usuń
  2. Chciałam kupić ale po Twoim wpisie chyba sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam już kilka facebookowych potwierdzeń, że inni mają podobnie, więc może faktycznie. ;) Chyba, że na lato - dla ochłody. :D

      Usuń
    2. No to bez sensu.
      Chętnie bym w ogóle zobaczyła w Ori w końcu jakieś mniej standardowe produkty. Palety do konturowania albo jakiś rozświetlaxz np.

      Usuń
    3. Ja czekam na powrót trójkolorowego korektora...

      Usuń
  3. Eee, trochę mnie ostudziłaś - czekam właśnie na paczkę z tym błyszczykiem i wierzyłam, że jest skuteczny :( Jutro się przekonam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie by było abyś pokazywała zdjęcia przed i po na ustach, bo różnie to bywa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię. :) Będę nad tym pracować, bo na razie nie podobają mi się zdjęcia jakie wtedy wychodzą. ;)

      Usuń