wtorek, 24 marca 2015

Lip Balm od Love Nature!


Ja wiem... Ja wiem, że hitem katalogu nr 5 będzie tusz do rzęs Wide Open (i na pewno jego recenzja niedługo się pojawi :) ). Ale...

Moje serce skradły istne cudeńka zapachu, czyli

Balsamy do ust z serii Love Nature



balsamy do ust z serii Love Nature firmy Oriflame: wiśnia, truskawka i malina

Takie to malutkie... Niepozorne... A tyle radości sprawia!!!! :D

Są na świecie czasem takie rzeczy, których nie potrzebujemy. Przecież posiadam balsam do ust BB z The ONE, mam też cały zestaw Tender Care. I pomimo tego... Nie wyobrażam sobie, że miałabym nie mieć tych cudeniek!!!

Fajnie nawilżają, technika nakładania palcowa (wiem, że dla niektórych osób to spory minus), jednak liczy się to, co zrobiły z moim nosem. :D No po prostu miałam ochotę je zjeść!!! Takiej Wiśni, Takiej Maliny i Taaaaakiej Truskawki, to już dawno nie czułam. Aż mi się z powonienia na smak i głód rzuciło!

otwarte balsamy do ust z serii Love Nature firmy Oriflame: wiśnia, truskawka i malina


Mmmmmmmmmmmm...................................

Więc, choć jest to rzecz mi niepotrzebna (tzw. "pierdółka" ;) ), to nie wyobrażam sobie mojej torebki i mojego powonienia bez niej!!!!! :D

Cudo, cudeńko, cudniaste!! :D

10 komentarzy:

  1. Czy nadają jakiś kolor czy są bezbarwne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpośrednio nakładałam truskawkę i koloru nie zmieniłam. :)

      Usuń
    2. Kolory dają delikatne ,ale najmocniejszy efekt ma wiśniowa. Polecam :)

      Usuń
  2. Czy wisnia nadaje jakis kolor ustom czy równiez jest bezbarwna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwałabym to delikatnym, o ton ciemniejszym podkreśleniem koloru własnego. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten malinowy, na moich ustach daje fajny odcień nude o świeżym połysku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przede wszystkim cenię ich zapach - jako produkt typowo na usta wolę balsam BB. :)

      Usuń
  4. Mam malinowy i bardzo polecam��

    OdpowiedzUsuń