wtorek, 3 lutego 2015

Złuszczający żel Optimals

Dobry wieczór. :)

Przed Wami, Drodzy Czytelnicy kolejny post nie makijażowy, a pielęgnacyjny, którego głównym bohaterem będzie:


Złuszczający żel do mycia twarzy Gentle Daily Optimals do cery bardzo suchej firmy Oriflame






Złuszczający żel do mycia twarzy
Gentle Daily z serii Optimals
do cery bardzo suchej
















I jest to kolejna rzecz, która przypadła mi do gustu. :) Do tej pory robiłam sobie cotygodniowe, weekendowe SPA domowe, czyli scrub, maseczka+kąpiel (w sumie dłuższy prysznic, bo niestety wanny aktualnie nie posiadam :( ), następnie stała opieka tonikowo-kremowa. Swoją idealną maseczkę już znalazłam (na pewno kiedyś o niej napiszę), idealnego, mocniejszego scrubu, właśnie takiego raz na tydzień, jeszcze nie.

Za to bardzo przyjemnie sprawują się Oriflame'owe żele złuszczające. Dzisiejszy, czyli Optimals Gentle Daily jest bardzo delikatny, kremowy. Podoba mi się, że jego właściwości łączą w nim kilka, bardzo przydatnych cech:
  • kremowa i bardzo dobrze nawilżająca konsystencja


próbka na skórze Złuszczającego żelu do mycia twarzy Gentle Daily Optimals do cery bardzo suchej firmy Oriflame

  • delikatne drobinki - myślę, że nie zrobią krzywdy nawet wrażliwej cerze, a z drugiej strony przy regularnym stosowaniu widocznie oczyszczają skórę (a moja lubi mieć "czarne kropki", zwłaszcza w strefie T)


próbka na skórze Złuszczającego żelu do mycia twarzy Gentle Daily Optimals do cery bardzo suchej firmy Oriflame
próbka na skórze Złuszczającego żelu do mycia twarzy Gentle Daily Optimals do cery bardzo suchej firmy Oriflame



























Podejrzewam, że stosując całą serię (czyli razem z kremem na dzień i na noc), efekty będą tym bardziej zadowalające, ale na razie jestem wierna True Perfection*.

Miłego wieczoru!! :)



* Dzieliłam się już z Wami moimi opiniami na temat serii True Perfection. Znajdziecie:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz