sobota, 3 stycznia 2015

Makijaż sylwestrowy.



Witajcie w Nowym Roku!! :)

Jako, że Rok Nowy i to postanowiłam zaryzykować z Nowym Rodzajem Postu. :) Otóż chciałabym się z Wami podzielić moim

Makijażem w jakim spędziłam sylwestra. :)



Makijaż sylwestrowy, wykonany kosmetykami marki Oriflame.



Makijaż sylwestrowy, wykonany kosmetykami marki Oriflame.


I obuoczna krasa: ;)

Makijaż sylwestrowy, wykonany kosmetykami marki Oriflame.


Kosmetyki jakich użyłam to:
  • krem BB Skin Dream SPF 30, kolor Light (26525) - jako podkład do cieni,
  • kremowy cień do powiek The ONE Colour Impact, kolor Rose Gold (30745) - jako cień bazowy na całej powiece,
  • kremowy cień do powiek Giordani Gold Luminous, kolor Gold Sparkle (30993) - do rozświetlenia wewnętrznej części oka,
  • cień do powiek Pure Colour Mono Midnight Frost, kolor Black Sparkle (27124) - do zewnętrznego kąta oraz delikatnego podkreślenia dolnej powieki do 1/3 oka,
  • tusz do kresek Oriflame Beauty Stylo (to stara wersja tuszy do kresek The One Stylo :) ), kolor Black (12814) - do kreski na górnej powiece bardzo delikatnie wyciągniętej poza oko, która "zamyka" makijaż i zagęszcza linię rzęs,
  • mój ukochany tusz do rzęs The ONE WonderLash 5w1, kolor Black (30719) - żeby rzęsy były piękne. ;)
Mam nadzieję, że chociaż nie jest profesjonalny, to choć troszkę się Wam spodoba. :)

A z jakich kosmetyków Wy nie mogliście przetrwać tej Jedynej Nocy w Roku? :)


P.S. Tutaj są linki do postów, w których opisuje dokładniej niektóre z powyższych produktów Oriflame:


4 komentarze:

  1. Ja bez brokatu na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję - ja lubię na powiekach efekt "gwiazdeczki". ;)

      Usuń
  2. Myślałam, że czarny cień będzie bardziej czarny. Tu wygląda jakby szary cień był użyty. Całkiem przyzwoity makijaż. Chociaż przydałoby się wyregulować brwi. Wtedy efekt naprawdę jest bardziej "glamour".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Black Sparkle w pudełeczku jest dużo bardziej czarny - być może wpływ miał fakt, że nakładałam go palcami i przez to tracił na pigmentacji? Sprawdzę kiedyś pędzelkiem/aplikatorem i zobaczę czy będzie różnica. :) A za wskazówkę dziękuję. ;)

      Usuń