czwartek, 15 stycznia 2015

Kolorówka The ONE Colour Impact.



Dzień dobry. :)

 Zorientowałam się, że już dawno pisałam o tych cieniach Oriflame , a jeszcze nie zrobiłam im sesji zdjęciowej! Światło w miarę dopisało, więc postanowiłam, to nadrobić. :)

Na początek moja osobista kolekcja:

Cienie The One Colour Impact marki Oriflame



Widać, że tak jak pisałam - najbardziej eksploatuję Rose Gold, czyli brąz "podkładowy".
Tutaj już jako bohater solo:

The One Colour Impact z Oriflame - próbka Rose Gold

Propozycja dla fanów kolorów niebieskich i fioletowych  wygląda następująco:
The One Colour Impact z Oriflame - Deep indigo, Intense Plum
The One Colour Impact z Oriflame - próbka Deep indigo, Intense Plum
A dla zielono i inno-lubnych:

The One Colour Impact z Oriflame - Olive Green, Petroleum Shine

The One Colour Impact z Oriflame - próbka Olive Green, Petroleum Shine
(tu już słońce kończyło swoją przyjemną działalność : ] )

Dajcie znać, które odcienie są Waszymi ulubionymi!! :)



4 komentarze:

  1. Deep indygo jakoś nie zachwyca a wydawał się taki piękny :/
    Rose Gold jest zdecydowanie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - "różyczka" sprawdza się zawsze. :) Zresztą widać to po moim słoiczku. ;)

      Usuń
  2. Kolory jak widac beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę broniła tych cieni. :) Tak jak pisałam w poście o nich (http://marysin-swiat-ori.blogspot.com/2014/12/kremowy-cien-do-powiek-one-colour-impact.html) - potrzeba się trochę nimi zająć, żeby wyglądały pięknie, ale uważam, że warto. :)
      Tutaj nakładałam je na suchą skórę zamiast natłuszczoną podkładem i na pewno moje zdjęcia nie oddają ich przyjemnego połysku.
      Faktem jest, że kolory różnią się od siebie pigmentacją - trochę słabszą ma Indigo i Plum, najmocniejszą - Petroleum.
      Warto sprawdzić jak się zachowują na żywo, bo niestety zdjęcia nie oddają wszystkiego (zwłaszcza, że dopiero zaczynam przygodę z fotografią ;) ).

      Usuń