czwartek, 29 stycznia 2015

Konkurs na 1 urodziny! :)

Kochani, chciałam z Wami trochę poświętować!! :)

Otóż mija mi teraz bardzo urodzinowo-rocznicowy okres, ponieważ:

  • 28.01.2014 - zarejestrowałam się jako Klubowiczka Oriflame,
  • 03.02. każdego roku - obchodzę swoje prawdziwe urodziny :D,
  • 04.02.2014 - złożyłam swoje pierwsze zamówienie w Ori.


tort z 1 świeczką



W związku z aż takim natłokiem postanowiłam podzielić się z Wami moim świętowaniem i wymyśliłam Konkurs, który będzie trwał dokładnie w tym okresie, czyli:
  • do 3 lutego możecie wysyłać odpowiedzi,
  • 4 lutego - ogłoszę Zwycięzcę!! :)
A wydaje mi się, że nagrody są całkiem atrakcyjne:

nagrody: krem do ciała i krem do rąk z serii Milk & Honey firmy Oriflame

Tak, dobrze widzicie - do wygrania jest krem do ciała oraz krem do rąk z serii Milk&Honey. :)

Co trzeba zrobić, żeby je zdobyć?
Otóż, tutaj wyjdzie ze mnie może mała egocentryczka, ale:

Należy wymyślić prezent dla mnie! :D

Ale nie taki zwykły. Prezentem ma być:
  • kosmetyk marki Oriflame, którego jeszcze nie opisywałam na blogu (więc możecie założyć, że go jeszcze nie posiadam ;) )
  • oraz przekonujące, może zabawne, może zaskakujące, może intrygujące wytłumaczenie dlaczego właśnie Ten. :)
Odpowiedzi możecie zostawiać:
Życzę sobie wielu wspaniałych pomysłów na prezent!! ;)


8 komentarzy:

  1. Hmm... Chyba nikt tu nie chce dawać podpowiedzi innym, to ja też wyślę mailowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anju, jeśli już wysyłałaś odpowiedź, to sprawdź adres e-mail, ponieważ do mnie jeszcze nie dotarł.

      Usuń
    2. Dopiero dzisiaj pójdzie, ale pomysł już mam :D

      Usuń
    3. Doszedł już mój mail? :)

      Usuń
    4. Tak btw, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

      Usuń
    5. Mail doszedł i za życzenia bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  2. Wiadomość wysłałam na Fb jako wiadomość prywatną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, potwierdzam odbiór i facebookowy, i mailowy. :)

      Usuń