czwartek, 13 sierpnia 2015

Powrót i wakacyjny niezbędnik. :)

Dzień dobry! :)

Koniec lenienia się, pora wrócić do pisania!!! :D (także na Marysinym Świecie Książek :) )

Wakacje pełną parą, trzy wyjazdy za mną (na jednym chodziłam po ogniu, jeśli ktoś jeszcze nie widział), a co za tym idzie - katalogowych zakupów brak. I tak się zastanawiałam o czym Wam napisać po powrocie... I wymyśliłam, że podzielę się z Wami moim

Wakacyjnym Niezbędnikiem Makijażowym :)



kremowy cień The ONE, tusz do rzęs The ONE Wonderlash, krem BB The ONE, Oriflame

Tylko tyle? Tak, tylko tyle. :) Jestem osobą, która na wyjazdy wakacyjne wybiera naturę. Cisza, spokój, zieleń, śpiew ptaków - generalny odpoczynek od miasta i codzienności.

(wyjątkiem jest moja ukochana Praga ;) )

Jestem wygodnickim leniuchem, więc kiedy czeka mnie podróż nocą albo wczesne wychodzenie na szlak (w tym roku w Bieszczadach :D ) - totalnie odechciewa mi się makijażu. Przecież nie o pawie oko w wakacjach chodzi! :)

Dlatego w moim wakacyjnym niezbędniku makijażowym znajdziecie tylko:
  • krem BB The ONE - spełnia rolę lekkiego podkładu i bazy pod cień do oczu :) ,
  • kremowy cień do powiek The ONE Colour Impact w kolorze Rose Gold - ślicznie, naturalnie wygładza i rozświetla oko (jego drobinki pięknie błyszczą w słońcu, którego nam tym latem nie brakuje :D ),
  • tusz do  rzęs Wonderlash The ONE - najdelikatniejszy z mojej kolekcji, ale mam wrażenie, że jest też najtrwalszy, co jest dla mnie baaardzo ważne podczas wakacyjnych wojaży.

A co Wy macie w swoich wakacyjnych kosmetyczkach? :)


3 komentarze: