niedziela, 28 czerwca 2015

Krem BB The ONE - podstawa każdej kosmetyczki. :)

Dzień dobry. :)

W styczniu podzieliłam się z Wami moimi ulubionymi kosmetykami do super-szybkiego makijażu. :) Jednym z nich był krem BB Skin Dream 5-w-1. Oriflame w ramach serii The ONE postanowiło odświeżyć formułę również tego produktu (pisałam Wam już o odświeżonej bazie pod makijaż The ONE).

I tym razem nie będziemy mieć do czynienia z kremem 5-w-1 a:

Kremem BB z serii The ONE 8-w-1


krem BB The ONE 8-w-1 marki Oriflame

Co jest tą magiczną, obiecaną "ósemką"?
  • filtr SPF 30 (bardzo ważne, zwłaszcza latem! :) ),
  • upiększenie,
  • nawilżenie,
  • krycie,
  • rozświetlenie,
  • tuszowanie niedoskonałości,
  • brak zatkanych porów,
  • brak tłuszczu.

Zwłaszcza 2 ostatnie podpunkty są nowością w stosunku do kremu BB Skin Dream 5-w-1.


A moje spostrzeżenia?

Już przy pierwszym zetknięciu z kremem BB z The ONE można zauważyć, że ma dużo delikatniejszą konsystencję od swojego poprzednika. Ładniej i łatwiej rozprowadza się po twarzy, dzięki czemu wydaje mi się, że będzie też bardziej wydajny. :) Także zatykanie porów (a właściwie jego brak) zgadza się z rzeczywistością - ta odsłona kremu BB jest dużo lżejsza i nie czujemy go tak na twarzy. :)

Poza tym na własnym przykładzie polecam kremy BB do zakrycia cieni pod oczami oraz jako podkład do cieni na powiekę. :)

Jest dostępny w trzech odcieniach:
  • Fair,
  • Light,
  • Medium.
Osobiście używam wersji light:

próbka kremu BB The ONE 8-w-1 odcien Light marki Oriflame

Pamiętajmy, że tego rodzaju kremy mają przede wszystkim rozświetlić i odświeżyć nasz wygląd, więc spokojnie można używać ich np. o ton jaśniejszych od naszej karnacji. :)

Miłej, oby choć troszkę rozświetlonej niedzieli! :)

5 komentarzy:

  1. Ja jakoś za kremami BB nie przepadam, zrazilam się po tym z Garniera. Paskudztwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś, kiedyś miałam takie 2w1 (krem + podkład) z Nivei i też za dużo go nie zużyłam. ;)
      A ten jest bardzo fajny, zwłaszcza jak się spieszę i trzeba sobie szybko poradzić. :)

      Usuń
    2. No na pewno, ale jak się spieszę, to już po prostu olewam makijaż; )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest już, Anju. I właściwie Tobie za niego dziękuję.

      Usuń