niedziela, 30 sierpnia 2015

Olejki Eleo

Dobry wieczór. :)

Mam nadzieję, że ostatni weekend wakacji upłynął Wam przyjemnie. :)

Żeby zachęcić Was jeszcze bardziej do pospieszenia się z odpowiedzią w konkursie z Eleo
(
zostało Wam ok. 27 godzin :) ), dziś przedstawię Wam dokładniej nagrodę jaką można w nim zdobyć, czyli

Olejki do włosów z serii Eleo


olejek wygładzający i ochronny z serii Eleo Oriflame


Są dwa rodzaje olejku Eleo:
  • wygładzający - sama go stosuję;
  • ochronny - do wygrania w konkursie. ;)

Podobnie jak w przypadku szamponu oraz odżywki Eleo, które już opisywałam (a właściwie którymi się zachwycałam ;) ) podstawą składu jest olejek arganowy i różany, łopian i witamina F.

Według Oriflame, możemy je stosować zarówno na mokre jak i suche włosy. Osobiście nakładałam wygładzający Eleo na lekko wilgotną głowę, czyli po suszeniu w ręczniku, przed rozczesaniem. :)

Co się rzuca w oczy to konsystencja. Faktycznie mamy do czynienia z olejem. Jest gęsty i dobrze rozprowadza się po włosach. Ale, o dziwo tych włosów nie przetłuszcza. Za to bardzo dobrze się je po nim rozczesuje. I już po kilku nałożeniach mam wrażenie, że są takie... Bardziej ułożone. ;)


Jeśli macie ochotę wypróbować na własnej "skórze" ochronny olejek Eleo, to śpieszcie się...

Konkurs ma ukoronować wakacje, więc czas jest do 23.59, 31 sierpnia, czyli jutro! :)

Regulamin znajdziecie w poście i na profilu facebookowym - w tych miejscach możecie też zostawiać odpowiedzi. :)

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz