poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Konkurs z Eleo! :)

Dzień dobry. :)

Na profilu facebookowym obiecałam Wam KONKURS i oto jest. :D


Żeby Was zachęcić - zdjęcie nagrody:

olejek ochronny Eleo, konkurs marysin świat oriflame


Jest to olejek ochronny do włosów z serii Eleo (nad której szamponem i odżywką już się rozpływałam ;) ).

Co trzeba zrobić?

Odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO chcesz go dostać? :)

Odpowiadać możecie:
  • komentarzem na blogu pod postem konkursowym,
  • komentarzem pod postem konkursowym na facebooku.

    (oczywiście w wersji facebookowej wszelkie polubienia strony, postów, ich udostępnienia, itp. również wpływają dodatnio na szanse konkursowe ;) ).

Macie czas do końca wakacji, czyli 31 sierpnia, godz. 23.59 ;)

POWODZENIA!



4 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, a Twoje recenzje są zachęcające. A teraz (po ciąży) moje włosy wymagają intensywnej ochrony. Chętnie sprawdzę czy Olejek Eleo poradzi sobie w takiej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdziłby się w tak Ważnym czasie. :)

      Usuń
  2. Chciałabym spróbować olejku, aby ochronić włosy podczas stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna kwestia zwłaszcza dla blogerki stylowej, prawda? :)

      Usuń