sobota, 6 grudnia 2014

Chwila zastanowienia.


Chciałam dziś napisać o jednym z moich najulubieńszych kosmetyków z serii

The One nowej edycji tuszu WonderLash.




Tusz do rzęs 5w1 WonderLash z serii The One marki Oriflame.



I chciałam to powiązać ze świąteczną edycją kolorową - niebieskim i fioletowym. Wczoraj odebrałam paczkę i już dawno tak zaplanowałam ubranie i makijaż na wyjście do znajomych, żeby skorzystać z niebieskiego. :D

No i niestety....
Tak jak o jakości i wyglądzie (nie mogę w nim nosić okularów, bo rzęsy smyrają mi po soczewkach :D ) nadal mogę powiedzieć z ręką na sercu, że jest świetna, tak koloru.... Nie uświadczyłam, wypróbowując wersję niebieską. Ciągle mam cichą nadzieję, że to przez jego świeżość (używałam go od razu po otwarciu) i jak swoje odstoi, to będzie lepiej... A tak chciałam mieć kolorowe rzęsy...

Więc pozwólcie, że odczekam jeszcze parę dni, sprawdzę też fioletowy i wtedy dopiero napiszę ostateczny werdykt (jakby groźnie to nie brzmiało ;] ).

Miłej reszty weekendu!!


2 komentarze:

  1. Możesz zrobić zdjęcie szczoteczki z tuszem a najlepiej jak on na rzęsach wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na sprzęt do Świąt. ;) Po Nowym Roku będę aktualizować wszystkie tematy już ze zdjęciami. :)

      Usuń