niedziela, 1 marca 2015

Moje nowe kolory lakierów The ONE Long Wear! :D

Dzień dobry. :)

Dzisiaj wcale nie na przekór pogodzie (nareszcie!) będzie troszkę kolorowo. :) Jeśli ktoś śledzi moje komentarze także na Marysin Świecie Oriflame na facebooku, to wie, że nie mogłam się oprzeć kolejnym egzemplarzom

lakierów The ONE Long Wear! :D


Tym razem zaopatrzyłam się w dwie sztuki:

buteleczki lakierów The ONE Long Wear z Oriflame: Fuchsia Allure i Night Orchid

I oczywiście już zaczęłam je sprawdzać. :) Na pierwszy ogień poszła Nocna Orchidea, czyli Night Orchid (swoją drogą czasem szkoda, że nazwy odcieni nie są tłumaczone - ta jest bardzo ładna :) ). I stwierdzam, że to baaaardzo dobry odcień! :D No dobra - będę szczera.... Zakochałam się w nim. :D Jest śliczny i ma bardzo dobre krycie. :)

Przy jego pomocy oraz Gold Splendor stworzyłam takie pazurki:

paznokcie pomalowane lakierami The One Long Wear: Night Orchid i Gold Splendor z Oriflame

paznokcie pomalowane lakierami The One Long Wear: Night Orchid i Gold Splendor z Oriflame


Maruderom przypominam, że mam świadomość, że mistrzem lakierowania nie jestem, ale i tak sprawia mi to ogromną frajdę. :D

Miłej niedzieli!! :)

P.S. Zawsze jako warstwę spodnią i wierzchnią stosuję Emalię 2-w-1 The ONE (opisana tutaj razem z Matte Top Coat)

4 komentarze:

  1. Jakoś mnie akurat te kolory nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że każdy ma swój gust. :) A które są tymi, które Ciebie przekonują? :)

      Usuń
  2. Kolory wydają się fajne ale mam wrażenie, że zdjęcie je trochę zbyt upodabnia do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę i patrzę, i na zdjęciu buteleczek są całkiem dobrze oddane. Może każdy z nich jest o ton intensywniejszy: Fuksja w stronę różu, a Orchidea fioletu.

      Usuń