czwartek, 4 maja 2017

Odmładzający balsam do ust Giordani Gold


Dzień dobry. :)

Dziś słów parę o:

Odmładzający balsam do ust Giordani Gold


odmładzający balsam do ust Giordani Gold, Nude, Rose, Oriflame

Choć za wiele to ich nie będzie. ;) Jakoś te balsamy mnie nie przekonują, skoro pod ręką mam balsam The ONE ;D

Są absolutnie transparentne. Nowe odcienie są 2 - Rose i Nude. Jako, że sama mam odcień ust zbliżony do ciemniejszej róży ( 😜 ) a i moja cera do bladych nie należy, to uwierzcie mi - próbowałam, ale sensownego zdjęcia z pokazem na żywo zrobić nie umiałam. 😞

Te odmładzające balsamy Giordani Gold dają delikatny połysk.

Aplikacja jest dość... Ciekawa? Trzeba się trochę namęczyć (zwłaszcza na początku), żeby na gąbeczce pojawił się produkt, a potem przełożenie go na usta nie było gładkie. Przynajmniej w moim wypadku. 

odmładzający balsam do ust Giordani Gold, Nude, Rose, Oriflame


To tyle na dziś. :)

Na koniec tego/początek przyszłego tygodnia szykuję nowy rodzaj wpisu, którego jeszcze nie było. ;)

Do tekstowego-zobaczenia. :D

6 komentarzy:

  1. Przydałyby się swatche kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, natomiast tak jak napisałam w poście - obydwa kolory są tak bardzo neutralne (zwłaszcza przy mojej karnacji), że nie dałam rady zrobić sensownego zdjęcia z próbką.

      Usuń
  2. Też nie w ogóle nie przekonują te balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,a chciałam zamówić odcień Nude.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na grupie widziałam, że całkiem sporo osób je chwaliło, także może zbierz więcej opinii? :) I daj koniecznie znać, jeśli miałabyś inaczej niż ja. :)

      Usuń