piątek, 13 marca 2015

Konkurs!! :)



Jeśli ktoś śledzi mój profil na facebooku (do czego gorąco zachęcam, bo tam wrzucam ciekawe, przydatne linki oraz zdjęcia, które nie trafiły na bloga ;) ), to mógł zauważyć dzisiaj taką ilustrację:


ogłoszenie konkursu na marysin-swiat-ori.blogspot.com


Zainteresowani konkursem? ;)


Ponieważ ostatnio bardziej "siedzę" w temacie Pielęgnacji, to do wygrania będzie wybrany z poniższych krem do rąk:

kremy do rąk: silk beauty, roses i Apple&Cinnamon marki Oriflame


Co trzeba zrobić?

Odpowiedzieć na pytanie:

Która z czynności pielęgnacyjnych sprawia mi największą przyjemność i dlaczego? :)


Odpowiedzi napiszcie proszę w komentarzu do bloga, lub na profilu facebookowym, lub w mailu wysłanym na adres marysinoriflame@gmail.com . :)

Oczywiście wszelkie polubienia i udostępnienia mojej strony również będą mile widziane. ;)

Czekam do poniedziałku! 


5 komentarzy:

  1. Największą przyjemność daje mi nakładanie balsamu do ciała (oraz kremu do rąk i stóp) bo mam baaaardzo suchą skórę i po wyjściu spod prysznica okropnie mnie swędzi. Zimą nawet w ciągu dnia, jeśli mam za słaby kosmetyk. Stosowanie balsamu jest dla mnie ulgą, a tą kojarzę z przyjemnością :)
    Nie lubię za to demakijażu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie pewnie się wycwanili i odpowiadają na maila, żeby nikt nie skopiował ich pomysłu. Ja mam inny patent, zgłoszenie wysyłam w ostatniej chwili ;)

      Usuń
    2. To tym razem się trochę pospieszyłaś, bo do ostatniej chwili jeszcze około 11 godzin. ;)

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, czy jeszcze będę na necie dzisiaj ;)

      Usuń