wtorek, 16 grudnia 2014

Bardzo fajna Kosmetyczka. :)



Witajcie serdecznie.

I wybaczcie dłuższą przerwę. Weekend spędziłam poza domem, ale nie próżnując, tylko testując kosmetyczkę. ;) Po powrocie próbowałam po raz kolejny doprowadzić do porządku swój aparat, niestety - nadal nie chce ze mną współpracować... Mam nadzieję, że to się zmieni w przerwie świątecznej. :)

Kosmetyczka, o której chcę Wam napisać jest dodatkiem do serii Optimals:



Kosmetyczka Optimals marki Oriflame.


Okazała się bardzo przyjemna, głównie ze względu na układ swojego wnętrza:


Kosmetyczka Optimals marki Oriflame.


Jak widzicie ma 3 komory: 2 większe po bokach i po środku mniejszą. Wszystkie zapinane na zamek błyskawiczny, ścianki z siateczką, więc od razu widać, gdzie co trzymamy. :) To rozwiązanie bardzo przypadło mi do gustu, ponieważ lubię segregować rzeczy - wtedy trudniej mi zrobić bałagan. :D Osobiście wybrałam układ: po bokach pielęgnacja+kolorówka, a po środku kosmetyki większe typu żel pod prysznic czy szampon. :)

I jeszcze jedna rzecz - wbrew pozorom jest naprawdę Pojemna! :) Jak widać na pierwszym zdjęciu docelowo spinamy ją na zatrzaski w bocznych ściankach, przez co jest łatwa do przenoszenia w wypadku, kiedy nie możemy albo nie chcemy trzymać swoich rzeczy w łazience (np. jest wspólna dla kilku pokoi - ja wtedy nie ryzykuję). Także dzięki zapięciu na zatrzaski umieściłam w niej jeszcze rzeczy, które do kieszeni się nie zmieściły, ale zapięcie "przytrzymało" je w środku.

Problem z nią może się jedynie pojawić, gdybyśmy chcieli w niej trzymać szczotkę lub gęsty grzebień - zahaczą o siatkę.

Podsumowując - Kosmetyczka Optimals jest bardzo poręcznym i wygodnym "urządzeniem" na przyjemne wypady poza własny kącik. :)

Miłego wieczoru! Czy to w domu, czy może podczas wyjazdu właśnie? :)


2 komentarze: