sobota, 2 maja 2015

Kapsułki nawilżające Optimals


Witam serdecznie. :)

Kolejną wielką premierą Katalogu 7 będą mocno nawilżające produkty Aqua Revitalise z serii Optimals: maseczka, emulsja do twarzy i bohater dzisiejszego posta, czyli:

Rewitalizujące serum w kapsułkach na noc


Kapsułki nawilżające Aqua Revitalise z serii Optimals formy Oriflame


Moja cera bardzo potrzebuje nawilżenia i uwielbia wszystko, co je zapewni. :) Powiem Wam - polubimy się z Kapsułkami Aqua Revitalise. :D


Tak się prezentuje jedna z nich po wyjęciu z opakowania:



Kapsułka nawilżająca Aqua Revitalise z serii Optimals formy Oriflame - przed otwarciem

Niby to nieważne, ale ma śliczny kolor i naprawdę miło mi się na nią patrzy. :) Sprawia wrażenie takiej ekskluzywnej. ;) W dotyku jest miękka i bardzo łatwo jest jej "ukręcić główkę" (ale się strrrrasznie zrobiło ;) ). Wtedy wygląda tak:



A tu jej pełna zawartość:



Myślę, że już po ilości zdjęć jakie jej zrobiłam, możecie się domyślić jak Bardzo jestem z Zadowolona z serum Aqua Revitalise. :) Wrażenie po wmasowaniu jest fenomenalne. Skóra jest tak szczęśliwa.... (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi).

Technicznie dzieje się tak, dzięki kompleksowi Hydra Vitality oraz witaminie C.

Na pewno zaopatrzę się w to serum osobiście. :)

P. S. Przypominam o konkursie. :)

3 komentarze:

  1. Zapowiadają się dobrze,muszę się skusić! I na maseczkę też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum mam i maseczkę też polecam, super produkty, działające. Szkoda, że limitowane:)

    OdpowiedzUsuń