czwartek, 14 maja 2015

Nowa odsłona Silk Beauty

Dzień dobry. Dzisiaj będzie krótko i na temat. :)

Kto zna już produkty Oriflame wie, że seria Silk Beauty jest jedną z najlepszych. :) Kto jeszcze nie zna - niech szybko to zmieni. :)

Ponieważ Oriflame postanowił odświeżyć tę serię, przedstawiam Wam jako nowość:

Krem do rąk Silk Beauty


krem do rąk Silk Beauty firmy Oriflame

Jest super! :)

Teraz otulimy się nie tylko proteinami jedwabiu, ale i olejkiem z pierwiosnka wieczornego. ;) Powyższe razem spowodują głębokie odżywienie, intensywne nawilżenie, jedwabistą gładkość i głębokie odżywienie skóry

Są to co prawda określenia z opisu w Katalogu, ale muszę Wam powiedzieć, że jeśli chodzi o Silk Beauty sprawdzają się w 100%.

próbka kremu do rąk Silk Beauty firmy Oriflame


Jestem z tego kremu do rąk bardzo zadowolona i mam nadzieję, że wypuszczą też odświeżony krem pod prysznic, za którym bardzo tęsknię. :)

Jedwabistego wieczoru! :)

P.S. Opisywałam Wam już także krem do depilacji z serii Silk Beauty - również bardzo dobry. :)



5 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się czy go sobie zamówić, a Twój opis bardzo mnie zachęcił;) muszę go wypróbować:)
    Pozdrawiam!

    www.askamojeori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona. :) Już dawno moje ręce nie były tak długo zadowolone z kremu, a przy okazji to nie zostawia warstwy która się np. nie wchłonęła, tylko faktycznie jest taka przyjemnie ochronno-gładko-jedwabista. ;)

      Usuń
  2. A ja jakoś, nie wiem czemu, zawsze unikam tej serii.

    OdpowiedzUsuń