wtorek, 26 maja 2015

Pomadka w kredce. :)










Dzień dobry!!! :)

Strasznie długo mnie tu nie było... Prawie dwa tygodnie. Niestety dopadła mnie choroba. W pierwszym tygodniu nieobecności starałam się z nią zawalczyć, chodząc nadal do pracy i nie mając energii na nic innego, a w drugim i tak mnie położyła na L4. :]

Ale i tak jestem z siebie dumna, ponieważ minął Ponad Rok od mojej ostatniej tak poważnej infekcji!! :D Kiedyś tak długi okres zdrowia był dla mnie nie do wyobrażenia! A za ten dobry wynik podejrzewam, że odpowiedzialna jest astaksantyna, o której Wam już kiedyś pisałam (więcej informacji znajdziecie w rozdziale Wellness :) ).

Po tym przydługim wstępie (muszę nadrobić zaległości w ilości napisanych liter do Was ;) ) pora przejść do naszej dzisiejszej bohaterki, czyli

Pomadki w kredce The ONE Colour


pomadka w kredce The ONE Colour marki Oriflame, kolor Soft Peach


Nazwałabym ją takim poręcznym, przyjemnym gadżetem. ;)
 Opakowanie jest lekkie i sprawia wrażenie plastikowego. Kredka jest wysuwana, więc nie trzeba się martwić temperowaniem. :)

pomadka w kredce The ONE Colour marki Oriflame, kolor Soft Peach



Konsystencja jest miękka, przez co bardzo dobrze rozprowadza się na ustach.

Dostępnych jest 5 odcieni:
  • Beige Taupe,
  • Soft Peach (na zdjęciu),
  • Sweet Rose,
  • Cranberry Cream,
  • Red Berries.

Odcień, który miałam był dość neutralny - dawał tylko lekki odcień, więc na co dzień nadaje się bardzo dobrze. :)







Myślę, że katalogowe określenie pomadki w kredce The ONE Colour jako "pielęgnujące muśnięcie koloru" jest jak najbardziej trafione. :)


pomadka w kredce The ONE Colour marki Oriflame na ustach, kolor Soft Peach, swatch



Do przeczytania przy kolejnym wpisie!!! :)



6 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ona, szkoda że nie dałaś zdjęcia na ustach i na dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ręce zdjęcia nie robiłam, natomiast usta zaraz naprawię. ;)

      Usuń
  2. Czy na zdjęciu napewno jest odcień soft peach? pomadka wygląda na różową a jak wiadomo peach to raczej brzoskwiniowy odcień. W katalogu soft peach również jest pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, natomiast niestety mojemu aparatowi czasem zdarza się przekłamywać trochę kolory. Na żywo wpada bardziej w brzoskwinię. Nadanie koloru jest dość delikatne i zapomniałam o tym wspomnieć. Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Mam tą pomadkę w odcieniu Sweet Rose i bardzo ją lubie tylko zapach ma dziwny, taki pielęgnacyjny produkt mógłby mieć np. owocowy zapach. Moje klientki marudziły i niektóre stwierdziły nawet że ten zapach przypomina pomadki z PRL:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - zapach to jej najsłabszy punkt. Poza tym - bardzo przyjemna. :)

      Usuń