poniedziałek, 6 lutego 2017

Nowe odcienie lakierów The ONE


Dobry wieczór. :)

Dzisiaj bez zbędnego gadania, szybko i na temat. :) Na pewno każda z Was zna (i śmiem twierdzić, że korzysta :) ) z

Lakiery The ONE (nowe kolory)

O ich ekstra-wypasieniu możecie poczytać we wpisach o mojej kolekcji lakierów (to tylko fragment, w tym wpisie znajdziecie dalszy odnośnik :) ) i jej magicznemu przeobrażeniu dzięki Matte Top Coat.

Tymczasem dzisiaj coś na co bardzo czekałam, czyli kolejne barwy do kolekcji! Z najnowszego katalogu nr 3 - w mega promocji! 9,99 za sztukę!


Od lewej: Grey Moss, Watermelon punch, Rosy nude (wychodzi inaczej w katalogu - jest bardzo subtelny i elegancki, na żywo podobał mi się bardziej niż tu na zdjęciu, wpada w lekki wrzos), Orange sorbet.


Od lewej: Festive Merlot (dużo ciemniejszy niż w katalogu), Hypnotic Lilac (brokatowy, delikatny, paznokieć niestety przebija nawet przy dwóch warstwach), Midnight Ocean (wychodzi troszkę ciemniejszy).


Od lewej buteleczki ;) : Royal Blue (boski!!!! jak dla mnie oczywiście :) ), Spring Grape.

Wyczuwam nowe buteleczki w mojej szufladzie na lakiery. ;)

Kolorowych snów! :)

4 komentarze:

  1. Właśnie testuje lakiery..są bombowe..każdej Pani polecam zakup..pigmentacja bardzo ładna. .trwałość tez..pozdrawiam i zapraszam do siebie mewaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z innej beczki. Na ile Ci starcza cały zestaw Novage? Martwi mnie, że nie ma promocji w ogóle na żele i tonik a u mnie to się najszybciej kończy zawsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko stwierdzić. Mam swój zestaw dopiero od świąt, więc jeszcze koooońca nie widać. :) Poza tym nie przepadam osobiście za żelami, więc często stosuję w zamian ten delikatny Srub. A tonik jest meeega wydajny (wystarczy odrobina na waciku), więc mam nadzieję, że jakoś to wyrównam. Na pewno dam znać. :)

      Usuń
    2. Daj znać koniecznie :)

      Usuń