poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nowe balsamy Optimals


Dzień dobry. :)

Szkoliłam się, szkoliłam i wyszkoliłam, więc pora wrócić do standardowego trybu pracy i... Blogowania! :D

III miejsce w Waszym głosowaniu na profilu facebookowym zajęły:

Balsamy Optimals


balsamy Optimals marki Oriflame: do skóry normalnej, suchej i ujędrniający


Mamy do wyboru 3 balsamy. We wszystkich nowością jest Kompleks Body Shape, który tonizuje, wygładza i odpowiednio nawilża skórę. Każdy z balsamów ma innego "głównego bohatera", więc kładzie nacisk na inny aspekt kompleksu.

Balsam z lilią wodną - przede wszystkim nawilża, jest odpowiedni do skóry normalnej. Z "gratisów" mamy śliczny zapach i dość wodnistą konsystencję (bez przesady, ale to typ balsamu, który ślizga się po skórze).

Balsam z olejkiem z awokado - przeznaczony do skóry suchej. Jego zadaniem specjalnym jest nie tylko nawilżenie, ale i wygładzenie skóry. Zapach jest faktycznie awokado, choć delikatny, więc nie powinien przeszkadzać nawet osobom, które za nim nie przepadają. Konsystencja podoba mi się dużo bardziej - jest trochę gęstsza, co nie wpływa źle na wchłanianie. Jakościowo jest na tej samej półce co Happy Skin do skóry bardzo suchej, który baaaaaaaaaardzo lubię i to na niego zdecydowałam się przy swoich osobistych zakupach. :)

Balsam z roślinnymi peptydami - jego celem jest ujędrnienie naszej skóry. Ma najbardziej specyficzny aromat. Ponieważ tylko go wypróbowałam nie wiem czy faktycznie po 4 tygodniach widocznie ujędrnia (dajcie znać, jeśli ktoś go stosuje!). Mogę natomiast powiedzieć, że po pojedynczej aplikacji, faktycznie skóra była przyjemnie napięta i schłodzona. :)


A Wy lubicie stosować balsamy? Macie swoje ulubione? :)

3 komentarze:

  1. Nie lubię a niestety muszę bo mam okropnie suchą skórę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze traktuję to jako dodatkowy masaż i wtedy jest przyjemnie. ;)

      Usuń
  2. Ja zawsze się spieszę, a czasem jestem tak zmęczona że ledwo twarz mam siłę pokremować :/

    OdpowiedzUsuń