poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Całkowita nowość - Krem do depilacji!


Dobry wieczór.

Seria Silk Beauty... Kto ją poznał, ten będzie po nią sięgał zawsze lub co najmniej często. :D

I oto pojawiła się w niej wielka premiera:


Krem do depilacji Silk Beauty!!!


krem do depilacji Silk Beauty ze szpatułką firmy Oriflame


Co mamy dostać?

Teraz Twoja skóra stanie się idealnie gładka jeszcze szybciej dzięki nowej formule kremu! Zawarta w niej mieszanka substancji nawilżających sprawia, że Twoje nogi będą niezwykle gładkie w dotyku. Poczuj jedwabistą miękkość swojej skóry!*

Te boskie efekty mają zapewnić przede wszystkim kwiat kamelii i migdały.

Co otrzymujemy?

Może boskości nie ma, ale jest bardzo dobrze. ;) Zrobiłam sobie test porównawczy, ponieważ z kremów do depilacji korzystam rzadko - na co dzień wolę żel do golenia z tej samej linii. :)

W drugim narożniku umieściłam mój dotychczasowy odpowiednik, czyli krem firmy Eveline**.
I muszę przyznać, że krem Silk Beauty wygrał w każdej kategorii.

Na co zwróciłam uwagę?
  • zapach - zawsze myślałam, że taki krem po prostu Musi mieć "specyficzny aromat". ;] Okazuje się, że niekoniecznie. Owszem jest lekki zapaszek, ale dobrze przykryty innym, delikatnym i przyjemnym powonieniu aromatem. :)
  • szpatułka - dobrze zbiera "resztki", myślałam że drapie, ale gdy po długiej przerwie użyłam tej evelinowej szybko zmieniłam zdanie. ;)
  • efektywność - bardzo dobra. 100% włosków nie zdjął, ale ponieważ krem był mi tylko użyczony, oszczędzałam go jak mogłam. A i tak wyszedł na plus z przeciwnikiem. ;)
  • gładkość - jest i to bardzo przyjemna! Silk Beauty nie na darmo ma taką nazwę! :D Ten efekt został sprawdzony również przez osobę obiektywną. I mój "elf-pomocnik" nie wiedział, na której nodze użyłam którego kremu!

Podsumowując:

Do widzenia Eveline, witaj Oriflame!!!



* Opis pochodzi z Katalogu Oriflame, str. 97.
** Który wygrał po naprawdę wielu poszukiwaniach, bo ile ze zwykłymi kosmetykami problemów nie mam (żadnych uczuleń czy innych efektów ubocznych), o tyle moje nogi przy depilacji są bardzo wybredne. :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz