czwartek, 4 lutego 2016

Nowy kolor - Diamond Rose. :)

Dobry wieczór. :)

Dzisiaj będzie krótko - muszę się Wam pochwalić moim nowym kolorem. :D

Diamond rose lakier The ONE


Diamond rose, lakier do paznokci The ONE, Oriflame

Wszelkie moje zachwyty na temat lakierów do paznokci The ONE znajdziecie klikając w nazwę. ;)

Ten odcień podtrzymuje moją ocenę - jest super. Na zdjęciu mam tylko jedną warstwę (na podkładzie z emalii ochronnej) a i tak wygląda ślicznie. Sprawia wrażenie masy perłowej - eleganckiej, nienachalnej a zarazem migotliwej. :) No i przetrwał 6 dni. :D

Roziskrzonych gwiazd tej nocy! ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda ten lakier :) masz jakieś wody toaletowe i perfumowane z Ori? Zrobiłabyś może porównanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, Anju. I to całkiem sporo. :) Masz jakiś konkretne na myśli? Może akurat posiadam. :)

      Usuń
    2. Np. Happydisiac, Love potion, GG złote, Imagination, Paradise? Ja mam Enigmę, nieodżalowane Mirage, Solar, Elvie, Lovely, Sun i Ice :)

      Usuń
    3. Happydisiac miałam okazję "niuchać" - był lekki i baaardzo poziomkowy. :)

      Love potion - baaardzo intensywny, zmysłowy, czekoladowy i bardzo trwały. :)

      GG złote: http://marysin-swiat-ori.blogspot.com/2015/09/pierwsze-perfumy-oriflame.html
      (a jednak ominęłaś jakiś post ;) )

      Imagination - posiadam, więc zrobię osobny post w niedalekiej przyszłości. :)

      Usuń
    4. Nie ominęłam, nie o te mi chodzi :P tylko te klasyczne GG (nie White). Te co mają nowe opakowanie w K2 :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek.
    Trzeba będzie wypróbować.
    Pozdrawiam Kochana i zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń