czwartek, 9 marca 2017

Nowa seria - Colourbox - pomadki


Dzień dobry. :)

Oriflame startuje z nową linią Colourbox i pierwszym jej wprowadzonym produktem są:

Szminki Colourbox


Zapowiada się, że będzie to marka, której charakterystycznymi cechami będzie przystępna cena i ogrom kolorów do wyboru. :) Już samych szminek jest 20 odcieni!

A teraz kilka zdjęć:

Odcienie bardziej neutralne/beże:


Od lewej: Pearly Coral, Shimmering Pink, Pearly Peach, Soft Cinnamon, Shimmering Caramel

Czerwienie/korale:


Od lewej: Bright Red, Shimmering Coral, Bright Orange, Shimmering Red

I moje ulubione:


Od lewej: Bright Pink, Pearly Rose, Shimmering Cherry, Pearly Fuchsia

Jak może się domyślacie każda szminka, która w nazwie ma Shimmering ma w sobie połyskujące drobinki. :)

Jeśli chodzi o samą jakość szminki, to:

  • jest wygodna w rozprowadzaniu - miękka i gładko "prowadzi się" po ustach
  • ani nie nawilża, ani nie wysusza - w sensie sama jest "mokra", natomiast nie czułam, żeby miało to wpływ na same moje usta (jak to jest przy The ONE)
  • na mnie działa "zjadliwie" - ale za tak przystępną cenę raczej nikt nie spodziewa się całodziennej trwałości? ;)
  • gama kolorów jest naprawdę bogata i każdy znajdzie coś dla siebie :)
  • za bardzo duży plus uważam, że mamy tutaj do czynienia z dwoma rodzajami pomadek - zarówno bardziej matowe jak i z błyszczącymi drobinkami!

Także można się spokojnie pobawić doborem kolorów, a myślę, że w Colourbox o taką zabawę będzie właśnie chodzić! :)

Kolorowego dnia! :)

8 komentarzy:

  1. Ja nie lubiłam tych pomadek z serii przed tą i myślę, że te mogą mieć to samo - słabą trwałość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to typowe "zjadki" - łatwe w aplikacji i łatwe w zjadaniu. ;) Ale z drugiej strony czego się spodziewać za te kilka złotych? :)

      Usuń
  2. Marysiu, a może tak opis Twoich ulubionych codziennych kosmetyków Ori? Żel pod prysznic, krem do rąk, balsam do ciała itd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł, Anju. :)
      Aktualnie z nowościami trochę krucho (przekonacie się jutro ;) ), więc na pewno znajdę czas na taki wpis. :D

      Usuń
    2. No to super i czekam :)
      Dawno nic już nie zamawiałam, w 5 chcę ten złoty kremik, tusz Wonder i nie wiem co jeszcze i akurat trafi mi się oferta dla śpiochów :) Ale K5 jak na jubileuszowy to szału nie ma... Czekam na 6 i mam nadzieję nową odsłonę Love Nature! Widziałaś już? Na blogu e-fenomeno były zdjęcia reklamowe :)

      Usuń
    3. Widziałam. Jeśli jakość będą mieć taką jak wygląd, to ekstra odświeżenie serii się szykuje! :)

      Usuń
    4. To prawda, zużywam zapasy i czekam na nowe ;)

      Usuń