poniedziałek, 25 lipca 2016

Nowa barwa cienia w kremie Giordani Gold :)


Dzień dobry. :)

Dzisiaj bez zbędnych wstępów - UWIELBIAAAM TE CIENIE! :)

Cienie w kremie Giordani Gold


Kremowy cień do powiek Giordani Gold, Oriflame, Precious Ivy, słoiczek


A tutaj macie jeszcze jeden dowód, czyli screen z mojego pierwszego, a zarazem opisowego posta o kremowych cieniach GG:

Kremowy cień do powiek Giordani Gold, Oriflame, Marysin Świat Oriflame

Więc, jeśli ktoś jest ciekaw szczegółów dlaczego one takie wspaniałe - kliknijcie w kolorową nazwę powyżej i przeczytajcie. :)

Fakt - nowe kolory mogą nam się kojarzyć już jesiennie - oferta rozszerzyła się o Precious Ivy i Opulent Aubergine. Ja miałam przyjemność skorzystać z pierwszego. :)

Kremowy cień do powiek Giordani Gold, Oriflame, słoiczek

W słoiczku kolor wydał mi się po prostu ciemny. Co w nim ma być fajnego?

Kremowy cień do powiek Giordani Gold, Oriflame, próbka, swatch


Ale już przy użyciu szybko zmieniłam zdanie. To jest piękna, elegancka, ciemna zieleń z nutą szarości. :) Stopniuje się bardzo przyjemnie, połysk jest śliczny, także nic, tylko iść wieczorem na wielkie, wytworne "coś". :)

Przyznam szczerze - zdjęcia tego nie oddają. Za to (o dziwo) kolor jest nieźle widoczny w Katalogu:


Ma tylko troszkę więcej nuty szarości, o której wspominałam. 

Przy tej jakości całkowicie nie rozumiem dlaczego jest to nowość praktycznie "ukryta" - znajdziemy ją na stronie 89.



Także naprawdę - jak ktoś uwielbia zielenie i elegancję to bierzcie, bierzcie, bierzcie. :)

Lśniącego wieczoru. :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny jest ten cień. Mam z tej kolekcji Bronzed burgundy i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń