poniedziałek, 4 lipca 2016

Nowa odmiana pomadek w płynie: Vinyl Gel


Dzień dobry. :)

Jak pisałam na profilu facebookowym - pora na kolejny kolorowy post. Kolorowy, bo dzisiejszym bohaterem jest:

Pomadka w płynie The ONE Lip Sensation

w edycji VINYL GEL


Te pomadki dużo zachowują ze swojej matowej edycji, czyli pomadek w płynie The ONE Lip Sensation, przede wszystkim:

  • przyjemna konsystencja,
  • puszek do nakładania,
  • koloooooory :)
  • trwałość, bardzo dobra trwałość. :D


Ale... Dodają też swoje cechy:

  • połysk - Vinyl Gel zdecydowanie bliżej do nadającego kolor błyszczyka :)

  • kolory wychodzą delikatniejsze.


Oczywiście to moje subiektywne wrażenie, jednak wydaje mi się, że kolory  Vinyl Gel pomimo połysku, na ustach wyglądają subtelniej od ich matowej wersji.

I są spokojniejsze niż w Katalogu.

Przynajmniej te odcienie, które miałam przyjemność przetestować.

pomadki The ONE Lip Sensation Vinyl Gel, Oriflame


Od lewej: Malibu Blush, Sunset Burst, Magnetic Magenta, Purple Rumba.

Zwłaszcza 2 środkowe bardzo przypadły mi do gustu, więc przynajmniej jeden na pewno trafi do mnie na stałe. :)

Kolorowego zachodu słońca! :)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma swatchy bo chętnie bym zobaczyła ten 2gi na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubieniec - to bardzo pozytywny kolor. :)

      Usuń