poniedziałek, 5 września 2016

Nowa odsłona EcoBeauty :)


Dobry wieczór. :)

Tym razem byłyście bardzo zgodne pod względem wyboru na profilu. :) Dlatego przed Wami...

Eco Beauty


oriflame, ecobeauty, melczko, tonik, olejek do twarzy

Jak widzicie miałam do czynienia z mleczkiem, tonikiem i olejkiem do twarzy. :)

Właściwie, to są na tyle "zwykłe" produkty, że nie mogę o nich wiele powiedzieć.

Mleczko jest delikatne i fajnie usuwa zanieczyszczenia. Tonik finalizuje i łagodzi. :)

Olejek ma odżywiać  i faktycznie skóra wydawała mi się po nim "pełniejsza" - nie jestem jednak w stanie stwierdzić jakie daje efekty długotrwałe. I moja wskazówka - używajcie go tylko na wieczór nie-wyjściowy. Daje olejkowy "film" na twarzy. Więc tylko do spania. :)

Natomiast to, co mogę na pewno powiedzieć, to naprawdę naturalność tych produktów i w związku z tym bardzo charakterystyczne i przyjemne zapachy. Wstawiam zdjęcia ze składem.

Mleczko:

oriflame, ecobeauty, mleczko


Tonik:

oriflame, ecobeauty, tonik

Nie zrobiłam zdjęcia olejku, ze względu na jego przezroczyste opakowanie. ;)

Dobrej, naturalnej nocy. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz