poniedziałek, 28 września 2015

Pierwsze Perfumy Oriflame! :)


Dobry wieczór. :)

Zgodnie z Waszym życzeniem z ankiety facebookowej nowością przedpremierową Katalogu 14 są:

Perfumy Giordani Gold Essenza


perfumy Giordani Gold Essenza Oriflame

Jak możemy się dowiedzieć z Katalogu są to pierwsze perfumy dostępne w asortymencie Oriflame. Jest to zapach kwiatowo-drzewny i składają się na niego przede wszystkim: kalabryjska bergamotka, kwiat pomarańczy, luxury essenza oraz toskańskie drewno.

Co ode mnie?

Opakowanie jest śliczne. :) Bardzo podoba mi się flakon z grubego szkła - w wydźwięku jest bardzo luksusowy, a przy okazji solidny. Bardzo dobra oprawa dla zawartości.

Muszę przyznać, że sam zapach przypadł mi do gustu o wiele bardzie niż Possess - zeszłoroczna wielka premiera zapachowa Oriflame.

Trwałość - jak na prawdziwe perfumy przystało - jest bardzo dobra. Aktualnie mam je na sobie około 12 godzin i zapach nadal jest przyjemnie wyczuwalny i w ogóle nie przytłaczał, co również jest dla mnie bardzo ważne.

Jest elegancki, na tyle lekki aby móc go stosować na dzień, a zarazem na tyle wytworny, że może się stać cudownym towarzyszem pięknych wieczorów. :)

Jeśli właśnie szukacie dla siebie takiego uniwersalnego co do okazji, a wyszukanego co do nut perfum - bardzo polecam. :)


2 komentarze: