poniedziałek, 5 października 2015

Nowa odsłona Pudru w perełkach Giordani Gold


Dzień dobry. :)

Dzisiaj mam dla Was głównie zdjęcia, bo samego kosmetyku raczej nie trzeba przedstawiać. ;) Chodzi mi o

Puder w perełkach Giordani Gold


Dostał nową odsłonę - czarną. ;)

puder w perełkach Giordani Gold Oriflame - opakowanie
Pudełko jest gładko-czarne, tylko odbiły się w nim moje drzwi. ;)

Kto go zna ten wie, że jest super, a kto nie - niech się jak najszybciej przekona. :)

Mamy do wyboru cztery odcienie:
  • Natural Radiance,
  • Natural Bronze,
  • Natural Peach,
  •  i Dark Bronze.
Na zdjęciach będziecie widzieć Natural Bronze. :) Tym razem pudełeczko jest odkręcane. Po otwarciu "wita" nas gąbeczka:

puder w perełkach Giordani Gold Oriflame - opakowanie i gąbka

puder w perełkach Giordani Gold Oriflame - gąbka

Jest fajnie "mięsista", taka grubsza, ale ja polecam używanie pędzla - ładniej i bezpieczniej rozprowadzi kosmetyk. :)

No i to, co najważniejsze, czyli same kuleczki. :)

puder w perełkach Giordani Gold Oriflame - opakowanie, kuleczki

Prawda, że cudeńko? ;)

Miłego tygodnia. :)

P.S. Ze względu na mój nowy grafik pracy od września wpisy będą się pojawiały właśnie (i najprawdopodobniej tylko) w poniedziałki.




4 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy jakby ktoś próbował nakładać puder tą gąbką to byłby jakiś kosmos :P ale jak znam życie pewnie niektórzy tak robią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A w poniedziałek nie miało być wpisu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał i jest. :)
      Niestety najprawdopodobniej będą się pojawiały dość późno wieczorem/w nocy tak jak dziś.

      Usuń