poniedziałek, 14 listopada 2016

Si Magnifique!


Dobry wieczór. :)

Były już lakiery do paznokci Si Magnifique, były pomadki Power Shine Si Magnifique. Pora na:

Woda Toaletowa Si Magnifique


Si Magnifique, woda toaletowa, zapach, Oriflame, balsam do ciała

Jak widać z dodatkiem. ;)

Ale najpierw o samej wodzie - skradła moje serce! No może tak naprawdę, to nos. ;)

Uwielbiam zapachy słodko-ciepło-drzewne (może troszkę "przyciężkie"), a Si Magnifique właśnie taka jest! Do opatulenia się nią w ten jesienno-zimowy czas - idealna. :)

Tak przedstawia się jej pełnia zapachowa*:



Główne nuty to:
  • bergamotka,
  • róża Bożego Narodzenia,
  • drzewo migdałowe.
Uzupełnione m.in. o cynamon (i pewnie dlatego tak mi się podoba - kocham cynamon! :D ), brzoskwinię, śliwkę, a nośnikiem zapachu jest wanilia, dzięki czemu pomimo, że jest to woda toaletowa, to zapach utrzymuje się przez parę ładnych godzin

Uzupełnienim i swego rodzaju utrwalaczami zapachu Si Magnifique są żel pod prysznic oraz balsam do ciała nadający skórze ciekawy połysk. Skrzących drobinek ma bardzo mało, natomiast sama skóra wygląda po nim na tak wygładzoną, że aż bardziej lśniącą. :)

Si Magnifique, zapach, Oriflame, balsam do ciała, próbka

No a przede wszystkim też pachnie jak Si Magnifique! To już wystarczy, żeby był (przynajmniej dla mnie) balsamem koniecznym na półce. ;)

Także ogłaszam - Si Magnifique, to mój nowy zapach na jesień-zimę! :)
 

*zdjęcie pochodzi z webinaru Małgorzaty Michalak

2 komentarze:

  1. Woda już do mnie idzie, jutro odbieram :)
    Ale reszty nie bralam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno dorzucę sobie do niej żel i balsam, bo sa w bardzo fajnej cenie. :)

      Usuń