czwartek, 24 listopada 2016

Cynamonowy Tender Care!!!!!


Dobry wieczór. :)

Dzisiaj będzie moje krótkie "och" i "ach". :D

Cynamonowy Tender Care


Tender Care, olejek cynamonowy, Oriflame

Tender Care to legenda. Dlatego już dawno o nim pisałam (podlinkowanie w nazwie ;) ). A ta wersja jest jeszcze wzbogacona o olejek cynamonowy!!!!
Ja jestem w siódmym niebie. :D

Oprócz standardowych właściwości Tender Care'a (ochrona, pielęgnacja) wersja korzenna daje bardzo fajny efekt. Rozgrzewa. Tylko w taki przyjemny sposób. Miałam wrażenie jakby moje usta nie tylko miały na sobie ochronną warstwę, ale i... Otaczało je ciepło. Bez żadnego szczypania (jak to ma miejsce np. w pomadkach powiększających usta z chili), tylko takie błogie, przyjemne, opatulające ciepełko...

Muszę się jednak Wam przyznać, że uwieeeeelbiam wszelkie korzenne przyprawy, a cynamon w szczególności, więc moja ocena może być przez to zaburzona. :D

Cynamonowego wieczoru!


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też, Ja Też!
      (jakby się ktoś jeszcze nie domyślił ;) )

      Usuń
    2. Wiesz na jakie jeszcze liczę? Na malinowy i imbirowy i jeszcze o zapachu piernika :D

      Usuń
    3. Piernik. :o Zmiotłaś moją wyobraźnię tym. :D

      Usuń