sobota, 26 lipca 2014

Paczka rozpakowana! :)

Okazało się, że moja paczka-niespodzianka jest całkiem, całkiem zadowalająca. :)

Jej skład, to:


Żel pod prysznic Silk Beauty
z edycji Luxury Velvet
Dezodorant w kulce z tej samej serii
Krem do rąk Happy Skin do skóry normalnej


iiii.................

Woda toaletowa Mirage Daydream!!! :)

"Luksusowy aksamit" i "Dzienne złudzenie" będę dopiero testować. :) ALE:

Pora na mały konkurs!!! Z serii Happy Skin korzystam z kremu do rąk do cery suchej i muszę powiedzieć, że baaardzo go sobie cenię. Wydaje mi się w takim razie, że krem dla skóry normalnej powinien być równie zadowalający. :)

Co trzeba zrobić, aby otrzymać ode mnie ten niespodziankowy kremik? Napiszcie do mnie parę słów na blogowego maila, czyli:
marysinoriflame@gmail.com

Co napisać? Na co tylko macie ochotę. :) Możecie się ze mną przywitać ;) , albo opowiedzieć coś o sobie, albo napisać dlaczego to Ty masz go zdobyć!! :)

Wynik ogłoszę przy kolejnym poście. :)

Udanej reszty weekendu!!! :)

1 komentarz:

  1. Pierwsze maile do mnie napłynęły, więc jeśli chcecie wygrać, to proponuję się spiąć i pisać. ;D

    OdpowiedzUsuń